Złe doświadczenia z chip tuningiem...

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • piramida
    RS
    • 2009
    • 12222
    • Superb III (3V3)

    #26
    wasyl, tuner wcale nie musi badac auta na hamowni po napisaniu programu, np firma compsport która nie posiada jeszcze swojej hamowni a pisze programy i ludzie są zadowoleni :wink:
    superb combi 2.0TSI 4x4 DSG L&K 393PS/509Nm stage 2 by CS
    http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...er=asc&start=0

    poprzednio octa 2.0tdi 260PS/500Nm http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...=38983&start=0

    Komentarz

    • Maicroft
      Moderator
      S_OCP MemberModeratorr
      • 2004
      • 25757
      • Audi

      #27
      Compsport jezdzi do Gliwic

      A jak ktos nie chce jechac, a chce program to dostaje light i zyje Parametry auta mozna zawsze sprawdzic na drodze i widac co sie zmienilo pod wzgledem samej jazdy jak i tego co VAG wskazuje
      Spritmonitor.de

      Komentarz

      • piramida
        RS
        • 2009
        • 12222
        • Superb III (3V3)

        #28
        Zamieszczone przez Maicroft
        Compsport jezdzi do Gliwic

        A jak ktos nie chce jechac, a chce program to dostaje light i zyje Parametry auta mozna zawsze sprawdzic na drodze i widac co sie zmienilo pod wzgledem samej jazdy jak i tego co VAG wskazuje
        najlepiej stroic auta na drodze wtedy dokładnie widać jak zachowuje sie modyfikacja podczas jazdy, rolki wszystko przyjmą :szeroki_usmiech
        superb combi 2.0TSI 4x4 DSG L&K 393PS/509Nm stage 2 by CS
        http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...er=asc&start=0

        poprzednio octa 2.0tdi 260PS/500Nm http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...=38983&start=0

        Komentarz

        • rumianko
          Ambiente
          • 2009
          • 160

          #29
          no tak spoko, można stroić na drodze sam tak robiłem z moja ibi ale nie wyobrażam sobie w taka pogodę latać po 200km/h po drodze i jeszcze na dodatek klienta samochodem..... :roll:

          [ Dodano: Czw 02 Gru, 10 16:12 ]
          rob555, dokładnie soft by wiele wyjaśnił co tam było nie tak.
          chip-tuning edc-15/16/17 1,8Turbo - www.brk-tuning.pl
          Hamownia obciążeniowa - Inowrocław
          one quoter mile - 13,3 tdikiem.
          promocja 1,9/2,0 tdi sprawdź na www.brk-tuning.pl

          Komentarz

          • pajczaki
            Rider
            • 2007
            • 316

            #30
            program nie mogl byc tak zly skoro nalatane 50tys km i do tego wlasciciel jak sam pisze "nie po to chip zeby wolno jezdzic"...

            u mnie przy 220km seryjne turbo nie mialo luzow ale wystarczyly bodajze 4 starty w Lap Race (WST) i turbo dostalo sporych luzow
            taka tam octavka kombi 1.8T 250 km.. byla... Corsa B V6 225 km.. jest... ale jeszcze wciąż w fazie ogarniania - teraz w fazie generalnego remontu..
            sponsored by HydroTransfer hydrografika Warszawa www.hydrotransfer.pl

            Komentarz

            • paweł2
              L&K
              • 2010
              • 1405

              #31
              Kiedys znany tuner pisal ze stroi kazde auto na drodze,i ze moglby sie obyc i bez hamowni.
              Cała Polska woła z nami wyp...dalać z uchodźcami.

              Komentarz

              • sztefan
                Classic
                • 2010
                • 6

                #32
                A wiecie coś Panowie o firmie C-Tronic z Wrocławia? Słyszałem, że dobre mody robią, mają doświadczenie i w razie problemów diagnozują na miejscu autko. Czekam na opinie!
                Skodzina jak malina

                Komentarz

                • MiroTDI
                  Ambiente
                  • 2010
                  • 104

                  #33
                  Masz we Wrocławiu Ecuproject,znaną i polecaną firmę.

                  Komentarz

                  • sztefan
                    Classic
                    • 2010
                    • 6

                    #34
                    hej Miro,
                    właśnie dwóch moich znajomych robiło mody. jeden w c-tronic a drugi w ecuproject. obydwaj są zadowoleni. o ecuproj czytałem a o c-tronic nie wiele chłopaki piszą i chciałem się coś rozpytać. ale dzięki za info. pzdr.

                    [ Dodano: Wto 07 Gru, 10 18:29 ]
                    a skąd znasz firmę ECUPROJECT?? bo zauważyłem dopiero że z Krakowa piszesz?
                    Skodzina jak malina

                    Komentarz

                    • liroyek
                      Rider
                      • 2008
                      • 620

                      #35
                      luknij na ocp tam ktos ma o2 robiona w ecuprojekt teraz ma chyba cos kolo 230 ps i 420 nm
                      Scirocco 1,4 TSI 160 KM by Aligator - Dynosoft
                      bylo 174,5 PS i 265Nm jest 216,6 PS i 333,5 Nm
                      http://picasaweb.google.com/liroyek/...60154131398354
                      Fotografia Ślubna i nie tylko - www.negatyw.co

                      Komentarz

                      • mecholl
                        L&K
                        • 2008
                        • 1006

                        #36
                        Zamieszczone przez liroyek
                        luknij na ocp
                        raczej już tu jest :wink:

                        czyżby mowa o koledze piramida < 230 ps > ?
                        Nasze Auta http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...=599169#599169



                        Komentarz

                        • Pawko
                          Drive
                          • 2009
                          • 50

                          #37
                          a robił ktos moze moda tutaj:
                          V-tech Tuning Łowicz
                          i jak ocenia firme?
                          Pozdrawiam
                          Paweł

                          Komentarz

                          • webski1.9tdi
                            Classic
                            • 2007
                            • 36

                            #38
                            witam. kolegów. tak czytam te posty o chip tuningu. i nasuwa mi sie parę pytań. ale od początku
                            miałem kiedys O1 1.9 TDI 90 ps, przy przebiegu ok 100 tyś wsadziłem power boxa, efekt.... zamykałem licznik 225 km/h bez większych problemów, 2 4 i 5 bieg był niesamowicie mocny.... następstewm tego było przy 130 tys, uszkodzona pompa wtryskowa a dokłądnie czujnik nastawy pompy wtryskowej - wmienic sie ne dało bo zatopiony wymiana całej pompy koszt używanej ok 900 zł z wymiana 1100 do tego doszła regeneracja turbiny dostała luzy i w efekcie troche sie zatarła koszt 1500 zł ... wyleczyłem sie szybko z takich udziwnień sprzedzałem auto przy przebiegu 178 tys w serii i znajomy do dzis dnia smiga zadowolony

                            do czego zmierzam .. a wiec do tego ze od 3 miesięcy jestem szczęsliwym posiadaczem O2 FL silnik bxe a wieć 105 ps AUTO kupione w salonie ... wiadomo silnik dynamiczny ale bez rewelacji. Obicałem sobie ze nie bede ingerował ALE....... apetyt rośnie w miare jedzienia wiec .. chodzi o virusa raz juz sie zraziłem.... co do takich kombinacji....

                            pytanie brzmi czy istnieje jedno znaczna odpowiedź czy chip tuning u dobrego tunnera jest całkowicie bezpieczny czyslinkik tracji szybciej żywotność . chodzi o to ze bym chcał uzyskać jakies 130 km i miec zapas mocy przy wyprzedzaniu i nnych manewrach na drodze ale nie chce za chwile kupować pompo wtrysków i innych urządzeń.. ;/

                            licze na dobrą rade życlziwych ludzi nie wiem co robić

                            Pozdrawiam
                            WBSdesign

                            Komentarz

                            • piramida
                              RS
                              • 2009
                              • 12222
                              • Superb III (3V3)

                              #39
                              Zamieszczone przez webski1.9tdi
                              witam. kolegów. tak czytam te posty o chip tuningu. i nasuwa mi sie parę pytań. ale od początku
                              miałem kiedys O1 1.9 TDI 90 ps, przy przebiegu ok 100 tyś wsadziłem power boxa, efekt.... zamykałem licznik 225 km/h bez większych problemów, 2 4 i 5 bieg był niesamowicie mocny.... następstewm tego było przy 130 tys, uszkodzona pompa wtryskowa a dokłądnie czujnik nastawy pompy wtryskowej - wmienic sie ne dało bo zatopiony wymiana całej pompy koszt używanej ok 900 zł z wymiana 1100 do tego doszła regeneracja turbiny dostała luzy i w efekcie troche sie zatarła koszt 1500 zł ... wyleczyłem sie szybko z takich udziwnień sprzedzałem auto przy przebiegu 178 tys w serii i znajomy do dzis dnia smiga zadowolony

                              do czego zmierzam .. a wiec do tego ze od 3 miesięcy jestem szczęsliwym posiadaczem O2 FL silnik bxe a wieć 105 ps AUTO kupione w salonie ... wiadomo silnik dynamiczny ale bez rewelacji. Obicałem sobie ze nie bede ingerował ALE....... apetyt rośnie w miare jedzienia wiec .. chodzi o virusa raz juz sie zraziłem.... co do takich kombinacji....

                              pytanie brzmi czy istnieje jedno znaczna odpowiedź czy chip tuning u dobrego tunnera jest całkowicie bezpieczny czyslinkik tracji szybciej żywotność . chodzi o to ze bym chcał uzyskać jakies 130 km i miec zapas mocy przy wyprzedzaniu i nnych manewrach na drodze ale nie chce za chwile kupować pompo wtrysków i innych urządzeń.. ;/

                              licze na dobrą rade życlziwych ludzi nie wiem co robić

                              Pozdrawiam
                              wyierz sie do Bielska tam masz fachowców z CS lub koło siebie Aligatora, obie firmy krzywdy twojej skodzince nie zrobią

                              [ Dodano: Wto 07 Gru, 10 23:21 ]
                              Zamieszczone przez liroyek
                              luknij na ocp tam ktos ma o2 robiona w ecuprojekt teraz ma chyba cos kolo 230 ps i 420 nm
                              ale ozo chodzi.... :szeroki_usmiech
                              superb combi 2.0TSI 4x4 DSG L&K 393PS/509Nm stage 2 by CS
                              http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...er=asc&start=0

                              poprzednio octa 2.0tdi 260PS/500Nm http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...=38983&start=0

                              Komentarz

                              • liroyek
                                Rider
                                • 2008
                                • 620

                                #40
                                pomylilo mi sie pisalem na 2 forach o tak wyszlo, szata graficzna podobna
                                Scirocco 1,4 TSI 160 KM by Aligator - Dynosoft
                                bylo 174,5 PS i 265Nm jest 216,6 PS i 333,5 Nm
                                http://picasaweb.google.com/liroyek/...60154131398354
                                Fotografia Ślubna i nie tylko - www.negatyw.co

                                Komentarz

                                • sztefan
                                  Classic
                                  • 2010
                                  • 6

                                  #41
                                  tak czytam te wasze profesionalne komcie, doceniam waszą zgłębioną wiedzę o motoryzacji, bokasach itd. i pytam:
                                  ile koni przychodzi po zmianie zegarów na takie z białymi tarczami, albo po zmianie filtra na stożek albo po zamontowaniu profesjonalnych tylko oryginalnych magnetyzerów, ewentualnie wsadzenie opornika w pomkpe??
                                  Skodzina jak malina

                                  Komentarz

                                  • Mihau
                                    RS
                                    • 2009
                                    • 7460
                                    • CHHA 2.0 TSI RS 230 KM

                                    #42
                                    Zamieszczone przez sztefan
                                    tak czytam te wasze profesionalne komcie, doceniam waszą zgłębioną wiedzę o motoryzacji, bokasach itd. i pytam:
                                    ile koni przychodzi po zmianie zegarów na takie z białymi tarczami, albo po zmianie filtra na stożek albo po zamontowaniu profesjonalnych tylko oryginalnych magnetyzerów, ewentualnie wsadzenie opornika w pomkpe??
                                    O2FL 1.8 TSI powered by DYNOSOFT

                                    Komentarz

                                    • Przemek4net
                                      Classic
                                      • 2010
                                      • 12

                                      #43
                                      generalnie fakt chipa w klekocie wykryc mozna w bardzo prosty sposob - podlaczyc kabel vagcom i i zlogowac 2-3 logi przy pelnym bucie - i moze tuner sobie to robic najlepszym sprzetem w laboratorium w nasa i hamowac kazde kola na osobnej hamowni - DO WYKRYCIA

                                      nowsze ecu jak programujesz przez kabel zmieniaja countera i bez zadnego logowania z butowaniem mozna sprawdzic ze bylo cos wgrywane
                                      gdyby ecu programowac "na stole" to trzeba go rozkrecic - a po tej operacji niech zostanie slad na srubce... zreszta jak slyszalem (nie widzialem) nowe ecu sa tak robione by slady po rozkrecaniu zostaly

                                      Bezpieczenstwo:
                                      ida zalozmy nastepujace serie 1.9tdi: 100konna, 115tka, 130tka, 150tka
                                      Czy maja te same turbiny? Czy autorowi watka przyszlo do glowy sie chwile zastanowic dlaczego producent w "prawie te same" silniki wciska inne turbiny (i tez inne pompowtryski ale to juz mniej instotne)? - z jakiegos powodu, prawda?
                                      Cziptuning bez idacych za tym zmian mechanicznych to tani druciarski sposob na zwiekszenie mocy silnika - i to niezaleznie kto go robi - wazne by o tym pamietac butujac auto
                                      Na pocieszenie - jezeli ostatni %^&&$# czipa nie robi to bez butowanie czip jest neutralny na zywotnosc silnika

                                      Hamownia nie jest przyrzadem do badania jakosci czipa - jezeli chodzi o klekota 1,9 tdi popularnym i tanim narzedziem do tego jest kabelek vagcom/vcds (logi dynamiczne)
                                      Pozdrawiam,
                                      Przemek
                                      seat exeo 2.0tdi CR(CAGA), passat 2.5v6tdi (AFB)

                                      Komentarz

                                      • czarny_wwa
                                        Rider
                                        • 2008
                                        • 411
                                        • Octavia III combi (5E5)
                                        • CKFC 2.0 TDI CR 150 KM

                                        #44
                                        >> dotyczy niektórych wypowiedzi, które są po prostu żenujące <<


                                        :idea: Proponuję albo zamknąć temat albo proszę o wypowiedzi/odpowiedzi zgodnie z tematyką postu. Dziękuję

                                        PS. polecane firmy, również te robiące programy (wirusy) znajdują się w odpowiednim dziale

                                        Komentarz

                                        • Sev
                                          L&K
                                          • 2007
                                          • 1295

                                          #45
                                          A'propos programowania ECU "pod blokiem".
                                          Ostatnio popularne chińskie klony Galetto 1260 mogą skopać ECU przy niewystarczającym napięciu. Mało kto o tym wie ale zalecane jest minimum 13V na zasilaniu ECU, poniżej 12V może dojść do fuckupu gdzie pozostaje nic innego jak wyciągnięcie układu z ECU na stole i zaprogramowanie na programatorze często od zera. Wtedy nie ma zmiłuj, tani program + ew. koszty naprawy u dobrego tunera = cena porządnego programu.
                                          6Y20VT codename FiA - v.1.5 - 213KM/339Nm
                                          Polecam NETCAR.PL - Opony i Felgi, VAGSerwis.pl

                                          Komentarz

                                          • rumianko
                                            Ambiente
                                            • 2009
                                            • 160

                                            #46
                                            Zamieszczone przez Sev
                                            Wtedy nie ma zmiłuj, tani program + ew. koszty naprawy u dobrego tunera = cena porządnego programu.
                                            hehe nie ma tak dobrze....... popsułeś napraw sam.... nie po to kupuje się srylion programatorów i fejsów żeby ratować fuckupy.
                                            chip-tuning edc-15/16/17 1,8Turbo - www.brk-tuning.pl
                                            Hamownia obciążeniowa - Inowrocław
                                            one quoter mile - 13,3 tdikiem.
                                            promocja 1,9/2,0 tdi sprawdź na www.brk-tuning.pl

                                            Komentarz

                                            • sztefan
                                              Classic
                                              • 2010
                                              • 6

                                              #47
                                              a co to jest srylion? fejsy to twarze, tak? i jeszcze fackupy- takie kupy od faca???bo nie kminie slangu. z innej parafii jestem..
                                              Skodzina jak malina

                                              Komentarz

                                              • Maicroft
                                                Moderator
                                                S_OCP MemberModeratorr
                                                • 2004
                                                • 25757
                                                • Audi

                                                #48
                                                sztefan, To nie czytaj bo i tak nic nie zrozumiesz. Zmien forum, bedziesz mogl spac spokojniej w nocy.
                                                Spritmonitor.de

                                                Komentarz

                                                • MiroTDI
                                                  Ambiente
                                                  • 2010
                                                  • 104

                                                  #49
                                                  sztefan idź na forum Onetu,tam Twoje miejsce...

                                                  Komentarz

                                                  • sesik
                                                    RS
                                                    • 2006
                                                    • 2165

                                                    #50
                                                    Zamieszczone przez Przemek4net
                                                    Cziptuning bez idacych za tym zmian mechanicznych to tani druciarski sposob na zwiekszenie mocy silnika - i to niezaleznie kto go robi - wazne by o tym pamietac butujac auto

                                                    Cziptjuning to druciarstwo ? Jak zmienię program sterujący pracą silnika na bardziej zoptymalizowany pod mój silnik, bez wymiany turbiny,wydechu,wtrysków, pompy,dolotu to druciarstwo ??

                                                    Zamieszczone przez Przemek4net
                                                    Na pocieszenie - jezeli ostatni %^&&$# czipa nie robi to bez butowanie czip jest neutralny na zywotnosc silnika
                                                    Nie kumam co napisałeś. Wg Ciebie chipowanie ma sens tylko wtedy kiedy ktoś butuje ??

                                                    Zamieszczone przez Przemek4net
                                                    Hamownia nie jest przyrzadem do badania jakosci czipa - jezeli chodzi o klekota 1,9 tdi popularnym i tanim narzedziem do tego jest kabelek vagcom/vcds (logi dynamiczne)
                                                    Pomińmy to czym jest i do czego służy hamownia. Ale uważasz że jak np teraz przy takiej pogodzie pojadę na długą prostą drogę po to że logi zrobić dynamiczne to nie uważasz że będą lekko oszukane ? Pomijam fakt bezpieczeństwa.


                                                    Nie to żebym się czepiał. Ja się nie znam. Moje pytanie są spowodowane chęcią nauki od fachowców.

                                                    PS. sztefan, tak trzymać, nie daj się, pisz dalej.

                                                    PS2. Jak będzie pisać to szybciej bana dostanie :diabelski_usmiech
                                                    Best ET = 13.666
                                                    Skrome 2.0 tdi ~280KM/500Nm
                                                    PerfectService by DGW

                                                    http://allegro.pl/listing/user/listi...?us_id=1233872
                                                    http://tablica.pl/oferty/uzytkownik/1oson/

                                                    Komentarz

                                                    Pracuję...