wasyl, tuner wcale nie musi badac auta na hamowni po napisaniu programu, np firma compsport która nie posiada jeszcze swojej hamowni a pisze programy i ludzie są zadowoleni :wink:
Złe doświadczenia z chip tuningiem...
Zwiń
X
-
superb combi 2.0TSI 4x4 DSG L&K 393PS/509Nm stage 2 by CS
http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...er=asc&start=0
poprzednio octa 2.0tdi 260PS/500Nm http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...=38983&start=0
-
-
Zamieszczone przez MaicroftCompsport jezdzi do Gliwic
A jak ktos nie chce jechac, a chce program to dostaje light i zyjeParametry auta mozna zawsze sprawdzic na drodze i widac co sie zmienilo pod wzgledem samej jazdy jak i tego co VAG wskazuje
superb combi 2.0TSI 4x4 DSG L&K 393PS/509Nm stage 2 by CS
http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...er=asc&start=0
poprzednio octa 2.0tdi 260PS/500Nm http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...=38983&start=0
Komentarz
-
-
no tak spoko, można stroić na drodze sam tak robiłem z moja ibi ale nie wyobrażam sobie w taka pogodę latać po 200km/h po drodze i jeszcze na dodatek klienta samochodem..... :roll:
[ Dodano: Czw 02 Gru, 10 16:12 ]
rob555, dokładnie soft by wiele wyjaśnił co tam było nie tak.chip-tuning edc-15/16/17 1,8Turbo - www.brk-tuning.pl
Hamownia obciążeniowa - Inowrocław
one quoter mile - 13,3 tdikiem.
promocja 1,9/2,0 tdi sprawdź na www.brk-tuning.pl
Komentarz
-
-
program nie mogl byc tak zly skoro nalatane 50tys km i do tego wlasciciel jak sam pisze "nie po to chip zeby wolno jezdzic"...
u mnie przy 220km seryjne turbo nie mialo luzow ale wystarczyly bodajze 4 starty w Lap Race (WST) i turbo dostalo sporych luzowtaka tam octavka kombi 1.8T 250 km.. byla... Corsa B V6 225 km.. jest... ale jeszcze wciąż w fazie ogarniania - teraz w fazie generalnego remontu..
sponsored by HydroTransfer hydrografika Warszawa www.hydrotransfer.pl
Komentarz
-
-
hej Miro,
właśnie dwóch moich znajomych robiło mody. jeden w c-tronic a drugi w ecuproject. obydwaj są zadowoleni. o ecuproj czytałem a o c-tronic nie wiele chłopaki piszą i chciałem się coś rozpytać. ale dzięki za info. pzdr.
[ Dodano: Wto 07 Gru, 10 18:29 ]
a skąd znasz firmę ECUPROJECT?? bo zauważyłem dopiero że z Krakowa piszesz?Skodzina jak malina
Komentarz
-
-
luknij na ocp tam ktos ma o2 robiona w ecuprojektteraz ma chyba cos kolo 230 ps i 420 nm
Scirocco 1,4 TSI 160 KM by Aligator - Dynosoft
bylo 174,5 PS i 265Nm jest 216,6 PS i 333,5 Nm
http://picasaweb.google.com/liroyek/...60154131398354
Fotografia Ślubna i nie tylko - www.negatyw.co
Komentarz
-
-
witam. kolegów. tak czytam te posty o chip tuningu. i nasuwa mi sie parę pytań. ale od początku
miałem kiedys O1 1.9 TDI 90 ps, przy przebiegu ok 100 tyś wsadziłem power boxa, efekt....zamykałem licznik 225 km/h bez większych problemów, 2 4 i 5 bieg był niesamowicie mocny.... następstewm tego było przy 130 tys, uszkodzona pompa wtryskowa a dokłądnie czujnik nastawy pompy wtryskowej - wmienic sie ne dało bo zatopiony wymiana całej pompy koszt używanej ok 900 zł z wymiana 1100 do tego doszła regeneracja turbiny dostała luzy i w efekcie troche sie zatarła koszt 1500 zł ... wyleczyłem sie szybko z takich udziwnień sprzedzałem auto przy przebiegu 178 tys w serii i znajomy do dzis dnia smiga zadowolony
do czego zmierzam .. a wiec do tego ze od 3 miesięcy jestem szczęsliwym posiadaczem O2 FL silnik bxe a wieć 105 ps AUTO kupione w salonie ... wiadomo silnik dynamiczny ale bez rewelacji. Obicałem sobie ze nie bede ingerował ALE....... apetyt rośnie w miare jedzienia wiec .. chodzi o virusaraz juz sie zraziłem.... co do takich kombinacji....
pytanie brzmi czy istnieje jedno znaczna odpowiedź czy chip tuning u dobrego tunnera jest całkowicie bezpieczny czyslinkik tracji szybciej żywotność . chodzi o to ze bym chcał uzyskać jakies 130 km i miec zapas mocy przy wyprzedzaniu i nnych manewrach na drodzeale nie chce za chwile kupować pompo wtrysków i innych urządzeń.. ;/
licze na dobrą rade życlziwych ludzi nie wiem co robić
PozdrawiamWBSdesign
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez webski1.9tdiwitam. kolegów. tak czytam te posty o chip tuningu. i nasuwa mi sie parę pytań. ale od początku
miałem kiedys O1 1.9 TDI 90 ps, przy przebiegu ok 100 tyś wsadziłem power boxa, efekt....zamykałem licznik 225 km/h bez większych problemów, 2 4 i 5 bieg był niesamowicie mocny.... następstewm tego było przy 130 tys, uszkodzona pompa wtryskowa a dokłądnie czujnik nastawy pompy wtryskowej - wmienic sie ne dało bo zatopiony wymiana całej pompy koszt używanej ok 900 zł z wymiana 1100 do tego doszła regeneracja turbiny dostała luzy i w efekcie troche sie zatarła koszt 1500 zł ... wyleczyłem sie szybko z takich udziwnień sprzedzałem auto przy przebiegu 178 tys w serii i znajomy do dzis dnia smiga zadowolony
do czego zmierzam .. a wiec do tego ze od 3 miesięcy jestem szczęsliwym posiadaczem O2 FL silnik bxe a wieć 105 ps AUTO kupione w salonie ... wiadomo silnik dynamiczny ale bez rewelacji. Obicałem sobie ze nie bede ingerował ALE....... apetyt rośnie w miare jedzienia wiec .. chodzi o virusaraz juz sie zraziłem.... co do takich kombinacji....
pytanie brzmi czy istnieje jedno znaczna odpowiedź czy chip tuning u dobrego tunnera jest całkowicie bezpieczny czyslinkik tracji szybciej żywotność . chodzi o to ze bym chcał uzyskać jakies 130 km i miec zapas mocy przy wyprzedzaniu i nnych manewrach na drodzeale nie chce za chwile kupować pompo wtrysków i innych urządzeń.. ;/
licze na dobrą rade życlziwych ludzi nie wiem co robić
Pozdrawiam
[ Dodano: Wto 07 Gru, 10 23:21 ]
Zamieszczone przez liroyekluknij na ocp tam ktos ma o2 robiona w ecuprojektteraz ma chyba cos kolo 230 ps i 420 nm
superb combi 2.0TSI 4x4 DSG L&K 393PS/509Nm stage 2 by CS
http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...er=asc&start=0
poprzednio octa 2.0tdi 260PS/500Nm http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...=38983&start=0
Komentarz
-
-
pomylilo mi siepisalem na 2 forach o tak wyszlo, szata graficzna podobna
Scirocco 1,4 TSI 160 KM by Aligator - Dynosoft
bylo 174,5 PS i 265Nm jest 216,6 PS i 333,5 Nm
http://picasaweb.google.com/liroyek/...60154131398354
Fotografia Ślubna i nie tylko - www.negatyw.co
Komentarz
-
-
tak czytam te wasze profesionalne komcie, doceniam waszą zgłębioną wiedzę o motoryzacji, bokasach itd. i pytam:
ile koni przychodzi po zmianie zegarów na takie z białymi tarczami, albo po zmianie filtra na stożek albo po zamontowaniu profesjonalnych tylko oryginalnych magnetyzerów, ewentualnie wsadzenie opornika w pomkpe??Skodzina jak malina
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez sztefantak czytam te wasze profesionalne komcie, doceniam waszą zgłębioną wiedzę o motoryzacji, bokasach itd. i pytam:
ile koni przychodzi po zmianie zegarów na takie z białymi tarczami, albo po zmianie filtra na stożek albo po zamontowaniu profesjonalnych tylko oryginalnych magnetyzerów, ewentualnie wsadzenie opornika w pomkpe??
Komentarz
-
-
generalnie fakt chipa w klekocie wykryc mozna w bardzo prosty sposob - podlaczyc kabel vagcom i i zlogowac 2-3 logi przy pelnym bucie - i moze tuner sobie to robic najlepszym sprzetem w laboratorium w nasa i hamowac kazde kola na osobnej hamowni - DO WYKRYCIA
nowsze ecu jak programujesz przez kabel zmieniaja countera i bez zadnego logowania z butowaniem mozna sprawdzic ze bylo cos wgrywane
gdyby ecu programowac "na stole" to trzeba go rozkrecic - a po tej operacji niech zostanie slad na srubce... zreszta jak slyszalem (nie widzialem) nowe ecu sa tak robione by slady po rozkrecaniu zostaly
Bezpieczenstwo:
ida zalozmy nastepujace serie 1.9tdi: 100konna, 115tka, 130tka, 150tka
Czy maja te same turbiny? Czy autorowi watka przyszlo do glowy sie chwile zastanowic dlaczego producent w "prawie te same" silniki wciska inne turbiny (i tez inne pompowtryski ale to juz mniej instotne)? - z jakiegos powodu, prawda?
Cziptuning bez idacych za tym zmian mechanicznych to tani druciarski sposob na zwiekszenie mocy silnika - i to niezaleznie kto go robi - wazne by o tym pamietac butujac auto
Na pocieszenie - jezeli ostatni %^&&$# czipa nie robi to bez butowanie czip jest neutralny na zywotnosc silnika
Hamownia nie jest przyrzadem do badania jakosci czipa - jezeli chodzi o klekota 1,9 tdi popularnym i tanim narzedziem do tego jest kabelek vagcom/vcds (logi dynamiczne)
Pozdrawiam,
Przemekseat exeo 2.0tdi CR(CAGA), passat 2.5v6tdi (AFB)
Komentarz
-
-
A'propos programowania ECU "pod blokiem".
Ostatnio popularne chińskie klony Galetto 1260 mogą skopać ECU przy niewystarczającym napięciu. Mało kto o tym wie ale zalecane jest minimum 13V na zasilaniu ECU, poniżej 12V może dojść do fuckupu gdzie pozostaje nic innego jak wyciągnięcie układu z ECU na stole i zaprogramowanie na programatorze często od zera. Wtedy nie ma zmiłuj, tani program + ew. koszty naprawy u dobrego tunera = cena porządnego programu.
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez SevWtedy nie ma zmiłuj, tani program + ew. koszty naprawy u dobrego tunera = cena porządnego programu.chip-tuning edc-15/16/17 1,8Turbo - www.brk-tuning.pl
Hamownia obciążeniowa - Inowrocław
one quoter mile - 13,3 tdikiem.
promocja 1,9/2,0 tdi sprawdź na www.brk-tuning.pl
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez Przemek4netCziptuning bez idacych za tym zmian mechanicznych to tani druciarski sposob na zwiekszenie mocy silnika - i to niezaleznie kto go robi - wazne by o tym pamietac butujac auto
Cziptjuning to druciarstwo ? Jak zmienię program sterujący pracą silnika na bardziej zoptymalizowany pod mój silnik, bez wymiany turbiny,wydechu,wtrysków, pompy,dolotu to druciarstwo ??
Zamieszczone przez Przemek4netNa pocieszenie - jezeli ostatni %^&&$# czipa nie robi to bez butowanie czip jest neutralny na zywotnosc silnika
Zamieszczone przez Przemek4netHamownia nie jest przyrzadem do badania jakosci czipa - jezeli chodzi o klekota 1,9 tdi popularnym i tanim narzedziem do tego jest kabelek vagcom/vcds (logi dynamiczne)
Nie to żebym się czepiał. Ja się nie znam. Moje pytanie są spowodowane chęcią nauki od fachowców.
PS. sztefan, tak trzymać, nie daj się, pisz dalej.
PS2. Jak będzie pisać to szybciej bana dostanie :diabelski_usmiechBest ET = 13.666
Skrome 2.0 tdi ~280KM/500Nm
PerfectService by DGW
http://allegro.pl/listing/user/listi...?us_id=1233872
http://tablica.pl/oferty/uzytkownik/1oson/
Komentarz
-
Komentarz